Неділя, 22.10.2017, 16:37
Вітаю Вас Гость | RSS
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [6]
Спорт [2]
Інформація про спортивні заходи, які відбулися чи проведення яких заплановано найблищим часом
Економіка [6]
Економічна інформація
Соціальна сфера [3]
Соціальна сфера
Транспорт [1]
Перевезення пасажирів в місті Нововолинську
Міжнародне співробітництво [0]
Міжнародна співпраця міської ради
Культура [1]
Інформація про діяльність працівників культури міста
Історія [9]
Матеріали присвячені історії міста та його мешканців
Місцеве самоврядування [1]
Місцеве самоврядування
Дозвільний центр інформує [1]
Дозвільний центр інформує
Історичні та пам’ятні дати [1]
Історичні та пам’ятні дати
Депутатська робота [1]
Інформація про діяльність депутатів міської ради
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
SEO sprint - максимальная раскрутка сайтов!

Новини з Нововолинської міської ради

Каталог статей

Головна » Статті » Депутатська робота

Із сесії міської ради
       " СЬОГОДНІ ПИТАННЯ СТОЇТЬ – ВИЖИТИ,- бо як не виживемо – який розвиток?”- підвів риску під дискусією навколо прийняття міського бюджету на черговій 37 сесії Нововолинської міськради міський голова Віктор Сапожніков. А обговорення проекту міського бюджету на 2010 рік, який є основним джерелом фінансового забезпечення програм соціального розвитку міста, було досить бурхливим.
    Проект бюджету, який було розглянуто на засіданнях виконкому та постійних комісій міської ради депутатам представила начальник фінансового управління міськвиконкому Галина Бурочук. Загальний обсяг доходів і видатків міського бюджету на 2010 рік визначений в сумі 139495,5 тис. гривень, у тому числі загального фонду 124831,7 тис.гривень, що на 24,8 відсотки або 24833,9 тис.гривень більше порівняно з показником виконання 2009 року, спеціального – 14633,8 тис.гривень, з них бюджет розвитку – 3121,2 тис.гривень. Загальний обсяг трансфертів визначений у сумі 93835,1 тис.гривень, з них, відповідно до рішення обласної ради від 7 травня 2010 року "Про обласний бюджет на 2010 рік” обсяг додаткової дотації визначений в сумі 656,6 тис.гривень, субвенції в сумі 41757,2 тис.гривень, в тому числі субвенцій з державного бюджету – 41590,5 тис.гривень; субвенцій з обласного бюджету – 166,7 тис.гривень. З метою забезпечення гарантованого рівня соціальних послуг затверджено перелік субвенцій на виконання державних програм соціального захисту населення.
     На виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам передбачено субвенцію з державного бюджету міського бюджету у сумі 27082,6 тис.гривень, що на 26,9 відсотків більше бюджетних призначень 2009 року.
      На проведення видатків з надання пільг, субсидій на оплату енергоносіїв та комунальних послуг, придбання твердого палива та скрапленого газу, інших передбачених законодавством пільг та компенсації на пільговий проїзд в бюджеті міста на 2010 рік передбачено асигнувань в обсязі 13858,8 тис. гривень, що на 5505,4 тис. гривень більше ніж у минулому році.
     Доповідачка зазначила, що до міського бюджету за 2009 рік надійшло власних і закріплених доходів в сумі 32586,3 тис.гривень, що становить 102,5 відсотка до річного призначення, З урахуванням внесених змін, перевиконання складає 807,9 тис.гривень. Як і в попередні роки відповідно до Бюджетного кодексу України в 2010 році до міського бюджету зараховується 75 відсотків податку з доходів фізичних осіб, 75 відсотків плати за землю та 100 відсотків податку на прибуток підприємств комунальної власності (по селищному бюджету 25 відсотків податку з доходів фізичних осіб та 60 відсотків плати за землю). Обсяг власних надходжень загального фонду міського бюджету на 2010 рік визначений в сумі 35774,1 тис.гривень, що на 3995,7 тис.гривень більше планових показників з врахуванням змін 2009 року та на 3187,7 тис.гривень більше фактичних поступлень 2009 року. Основними джерелами власних доходів міського бюджету є податкові надходження – 97,0 відсотків (34689,6 тис.гривень), з них податок з доходів фізичних осіб – 81,8 відсотка (28363,1 тис.гривень).
    Спеціальний фонд міського бюджету визначений в сумі 14663,8 тис.гривень, це 50 відсотків податку з власників транспортних засобів 1396,8 тис.гривень, які направляються на проведення ремонту доріг; власні надходження бюджетних установ 5269,0 тис.гривень, бюджет розвитку в сумі 3121,2 тис.гривень, який формується за рахунок поступлень коштів від відчуження майна в сумі 525,5 тис.гривень та від продажу земельних ділянок в сумі 2595,7 тис.гривень, а також субвенції з державного бюджету на фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту в сумі 342,2 тис.гривень, та на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот в сумі 4430,0 тис.гривень.
   При здійсненні розрахунків основна увага зосереджена на необхідності забезпечення асигнуваннями видатків за захищеними статтями бюджетних витрат згідно переліку, установленого статтею 27 Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік”. На виплату заробітної плати працівників бюджетних установ і закладів, які утримуються з міського бюджету планується у цілому 63,7 млн. гривень, що більше відповідного показника попереднього бюджетного періоду на 17,7 відсотка. При цьому дотримані вимоги статті 53 Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік” у частині застосування з 1 січня 2010 року розміру мінімальної заробітної плати 869 гривень, з 1 квітня 2010 року – 884 гривень, з 1 липня 2010 року – 888 гривень, з 1 жовтня 2010 року – 907 гривень, з 1 грудня 2010 року – 922 гривень на місяць.
   Відповідно до статті 3 розділу VII Прикінцевих положень Закону України „Про Державний бюджет України на 2010 рік” Кабінету Міністрів України доручено забезпечити у 2010 році підвищення розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки. Розрахунок фонду оплати праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери проведено в умовах дії ІІІ етапу Єдиної тарифної сітки та виходячи із розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду з 1 січня 2010 року 555 гривень, з 1 квітня – 567 гривень, з 1 липня – 570 гривень, з 1 жовтня – 586 гривень, з 1 грудня – 600 гривень на місяць. Одночасно враховано вимоги постанов Кабінету Міністрів України про підвищення заробітної плати працівникам бібліотекта про встановлення надбавки вчителям, вихователям загальноосвітніх навчальних закладів, викладачам і майстрам виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів та вищих навчальних закладів І-ІІ рівня акредитації державної та комунальної форми власності, керівникам та заступникам керівників зазначених закладів, посади яких віднесені до посад педагогічних працівників, а також надбавки за вислугу років лікарям і фахівцям з базовою та неповною вищою медичною освітою державних та комунальних закладів охорони здоров’я.
    Протягом останніх років склалася стійка тенденція до пріоритетного забезпечення коштами витрат на утримання соціально-культурної сфери та соціального захисту і соціального забезпечення. Питома вага цих витрат в загальних видатках бюджету залишається найбільшою і передбачається в сумі 114220,3 тис.грн., що складає 91,5 відсотка від загального фонду витрат.
    Питома вага витрат по галузях складає: на утримання закладів і установ освіти – 33,7 відсотка; охорони здоров’я – 23,0; соціальний захист і соціальне забезпечення – 30,9; культура – 2,9; фізичної культури і спорту – 1,0; житлово-комунального господарства – 2,9; управління – 4,0; інші бюджетні програми – 1,6 відсотка.
   Обсяг видатків на освіту визначений в сумі 42011,7 тис.гривень, що більше порівняно з уточненими плановими показниками 2009 року на 6392,4 тис.грн., або на 17,9 відсотка.
   Обсяг видатків на охорону здоров’я, відповідно до фінансового нормативу бюджетної забезпеченості, визначений в сумі 28737,1 тис.гривень, що на 5030,3 тис.гривень або на 21,2 відсотка більше від планових з врахуванням змін показників на 2009 рік.
   У проекті бюджету кошти на утримання закладів і установ культури визначені в сумі 3616,5 тис.гривень, фізичної культури і спорту 1305,2 тис.гривень, територіального центру – 1155,6 тис.гривень.
   Однак коштів, визначених за формульним розрахунком, не вистачає для забезпечення повноцінного функціонування бюджетних установ,- узагальнила головна фінансистка міста. Фінансові нормативи бюджетної забезпеченості, задовольняють потребу в коштах загального фонду бюджету лише на 56 відсотків.
   Крім того, визначені видатки по інших галузях, що формуються за рахунок доходів, що не враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів в сумі 4352,8 тис.гривень, з них на благоустрій міста – 3660,0 тис.гривень та на інші місцеві програми й заходи. Селищний бюджет сформовано в обсязі 1748,4 тис.гривень, в тому числі загальний фонд 1641,4 тис.гривень, спеціальний – 107,0 тис.гривень.
   Дотація вирівнювання селищному бюджету на 2010 рік становить 1011,9 тис.гривень. Крім того, селищу виділяється з міського бюджету інша субвенція в сумі 357,7 тис.гривень, в тому числі на благоустрій селища у сумі 87,7 тис.гривень.
   За рахунок коштів, що надходять до бюджету розвитку в сумі 3,1 млн.грн., передбачено перелік видатків, фінансування яких буде проведено у 2010 році..
   Реалізація низки соціальних галузевих програм викликає напруженість бюджету, а рівень фактичного фінансування галузей залежатиме від ефективного використання бюджетних коштів та виконання доходної частини бюджету. Це вимагає від органів податкової служби, нового очільника в Нововолинську якої на початку роботи сесії представив Віктор Сапожніков, суттєвого поліпшення організаційної роботи по мобілізації до бюджетів усіх рівнів на території міста загальнодержавних податків, зборів та обов’язкових платежів, визначених Законом України "Про Державний бюджет України на 2010 рік ” та рішення міської і селищної ради про затвердження відповідних бюджетів. Ось такі головні бюджетні цифри, які декому скажуть чимало, іншим – майже нічого, але за ними наше місто і його мешканці житимуть впродовж цього року. Депутатти міськради, як люди відповідальні, чимало з них є керівниками міських підприємств та організацій, почергово виступаючи перед колегами, наголошували, що бюджет не самодостатній, але його приймати потрібно, бо альтернативи немає. "Криком душі” назвав свій виступ головний інженер ВУКГ Микола Ковбасюк, адже бюджетом передбачено майже вдвічі менше коштів для цього комунального підприємства, ніж необхідно, аби підтримати благоустрій, чистоту та порядок у такому стані, який є сьогодні. Василь Тихоступ, заступник головного лікаря ЦМЛ також підтримав бюджет попри те, що медична галузь міста профінансована лише на 36% від потреби. "Ми у вкрай тяжкому стані,- сказав він.- Рентгенобладнання перевершило усі терміни експлуатації, у пологовому будинку от-от дах може впасти. У майбутньому – віднайдіть кошти для вирішення цих питань!” Це також прозвучало, як крик волаючого у пустелі. Разом з тим Андрій Самков висловив думку, що незважаючи на скруту, не слід забувати і про розвиток міста, розмежувати бюджет розвитку з першим бюджетним кошиком. Необхідно хоча б почати проетувати дорогу, що з’єднає 6-й та Шахтарський мікрорайони міста. Владислав Буткевич бідкався від імені освітян, Олена Чайка, Катерина Варвус - комунальників. Усім буде цього року нелегко. Але незважаючи на проблематику по всіх галузях, Юрій Єлева, перший заступник міського голови, депутат обласної ради закцентував увагу на тому, що в місто можна залучити додаткові кошти по деяких напрямках розвитку комунальної сфери міста, які галузеве міністерство на умовах дольової участі надасть тим, хто передбачить та закладе кошти у бюджетах розвитку своїх міст та з інших джерел співфінансування у розмірі 40 % від загальної потреби проектів. 17 млн. грн. бюджетних коштів незабаром буде скеровано на Волинь, приблизно 2,5 млн. грн.. міг би отримати Нововолинськ на ремонт будинків, заміну теплотрас тощо. На жаль, до його пропозиції не прислухалися депутати, адже за словами Степана Довгонюка, жодних підтверджень наповнення бюджету розвитку міста наразі нема. Але навіть віртуально така можливість для міста, де співвфінансистом могла виступити держава, була упущена. Разом з тим жодна робота через катастрофічний брак коштів не проводиться нині без співфінансування 50/50 з мешканцями,- заявила Катерина Варвус, начальник ЖКП №2. Тому притримати гроші, чекаючи на державне співвфінансування немає коли – висловилася вона. Руслан Влодарчик та Борис Карпус у своїх виступах акцентували увагу на пропорційному фінансуванні ОСББ та молодіжних заходів і програм. "Ми можемо отримати від держави більше, якщо мислити стратегічнго”,- заявив молодіжний лідер, депутат Борис Карпус.
   Примирити усіх взявся Володимир Рожелюк, секретар міськради, перший заступник міського голови. Він нагадав, що криза ще не минула нас, і доходи ще не надійшли у бюджет міста. Бюджет першого кварталу поточного року місто не виконало. Віктор Сапопожніков, міський голова, підводячи риску перед голосуванням, не був таким песимістичним, навпаки, він очікує обіцяного новим губернатором Борисом Климчуком відновлення діяльності територій пріоритетного розвитку. А наразі з одним голосом проти, п’ятьма, що утрималися із 36 присутніх депутатів, бюджет міста був прийнятий.
   На сесії було також прийнято низку міських програм, традиційно розглянуті заяви і клопотання громадян та організацій, та інші питання порядку денного. Дискусію у сесійній залі викликало лише питання присвоєння звання Почесного громадянина міста М.Д. Меркулову (посмертно). Депутати розділилися на тих, хто знав заслуженого ветерана ВВВ та праці, будівничого міста, й тих, то ні з ним, ні з його біографією ознайомлений досконало не був. Особливо з тими її сторіноками, що торкалися повоєнних років на Західній Україні. Тому більшість депутатів проголосувала проти присвоєння звання до більш детального ознайомлення з біографічними даними та державницькою позицією М.Д.Меркулова.
 Тамара БУРИМ.
Категорія: Депутатська робота | Додав: Микола1 (21.05.2010)
Переглядів: 702 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]